
Ekibimiz
Koridor Psikoloji ekibi, alanında uzman ve deneyimli terapistlerden oluşmaktadır. Her bir terapistimiz, bilimsel temellere dayanan yaklaşımlarıyla danışanlarımıza güvenilir ve etkili bir terapi süreci sunmayı amaçlamaktadır.
Klinik Psikolog
Deniz Sinanoğlu
Lisans eğitimini Uludağ Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nde tamamlamıştır. Eğitiminin bir dönemini Università di Torino’da geçirmiştir. Lisans eğitimi sonrasında İstanbul Maltepe Üniversitesi’nde Klinik Psikoloji Yüksek Lisans eğitimine başlamış ve “Covid-19’un Psikososyal Etkileri” üzerine yürüttüğü tez çalışması ile tamamlamıştır. Çeşitli klinik ve rehabilitasyon merkezlerinde görev yapmıştır. Şu anda Çanakkale’de Koridor Psikoloji bünyesinde çocuk ve yetişkinlerle çalışmaktadır.

Klinik Psikolog
Esra Cebbar
Uludağ Üniversitesi Psikoloji bölümünü başarıyla tamamlamıştır. Buradaki eğitimi sırasında Bakırköy Ruh ve Sinir Hastalıkları Hastanesinde ve çeşitli rehabilitasyon merkezlerinde stajlarını tamamlayarak mesleki tecrübeler edinmiştir. Lisans eğitimi sürecinde aynı zamanda Kadın Cinayetlerini Durduracağız Platformu ve Lösev’de gönüllü olarak çalışmaya başlamıştır. Şu anda Çanakkale’de Koridor Psikoloji bünyesinde ergen ve yetişkinlerle çalışmaktadır.

Klinik Psikolog
Emel Çulha
Lisans eğitimini İstanbul Kültür Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nde tamamlamıştır. Lisans eğitiminin ardından Işık Üniversitesi’nde Klinik Psikoloji Yüksek Lisans eğitimini
“Belirsizliğe Tahammülsüzlüğün Ayrılma Anksiyetesi ile İlişkisinde
Duygu Düzenleme Güçlüğünün Aracı Rolü: Sağlık Çalışanları ve
Toplum Örneklemi Karşılaştırması” başlıklı tez araştırması ile tamamlamıştır. Lisans ve yüksek lisans süreci boyunca çeşitli sağlık kuruluşlarında stajyer psikolog olarak görev yapmıştır.
Şu anda Çanakkale’de Koridor Psikoloji bünyesinde yetişkinlerle çalışmaktadır.

Gelişim Psikoloğu
İrem Göçen
Lisans eğitimini Maltepe Üniversitesi’nde tam burslu öğrenci olarak onur derecesi ile tamamlamıştır. Yüksek lisansını ise Maltepe Üniversitesi Gelişim Psikolojisi programında, “Affedicilikte Bireysel Farklılıklar: Benlik Kurgusu, Kontrol Odağı ve Karşı-Olgusal Düşüncenin Affetme Esnekliğindeki Rolü” başlıklı tezi ile bitirmiştir.
Eğitimi sırasında Sokakta Yaşayan ve Çalışan Çocuklar için Uygulama ve Araştırma Merkezi, Tüvana Okuma İstekli Çocuk Eğitim Vakfı ve Kızılay Toplum Merkezleri gibi sivil toplum kuruluşlarında dezavantajlı gruplarla gönüllü çalışmalar yürütmüştür.
